Jesus said to him: I am the way, the truth, and the life: no man comes to God except through me.

I am Alpha and Omega, the beginning and the end, the first and the last.
Blessed are they that do his commandments, that they may have right to the tree of life, and may enter in through the gates into the city.
For without are dogs, and sorcerers, and whoremongers, and murderers, and idolaters, and whosoever loveth and maketh a lie.

Translate

Total de visualizações de página

quinta-feira, 5 de dezembro de 2013

SVETO PISMO Matthew 11

 


Matthew 11
1 In zgodi se , ko je Jezus naredil konec poveljeval svojih dvanajst učencev sem se oddaljil od tam učiti in pridigati v svojih mestih .
2. Zdaj , ko je John slišal v zaporu dela Kristusovi , ki sem jih poslala dva svojih učencev ,
3. In mu reče: Ali si ti , ki naj jem , ali naj čakamo drugega?
4. Jezus je odgovoril in jim reče: Pojdite in spet pokažem John tem, kar delate slišite in vidite :
5slepi vid njihovih in hromi hodijo , gobavi so očiščeni in gluhi slišijo ,mrtvi so obujeni,ubogim se oznanja evangelij .
6 In blagor mu , kdor se ne užalil Se mi .
7 In Peak Gust ode Jezus Začel govoriti množici o Janezu: Kaj ste šli v puščavo gledat? Reed ki ga veter maje ?
8 Toda kaj je šlo vi ven , da vidim ? Človek oblečen v mehko oblaèil ? glej, to mehko oblačijo, živijo v kraljevskih hišah .
9 Toda kaj je šlo vi ven , da vidim ? Prerok ? yea , povem vam , več kot preroka .
10 Za to je on , ki mu je pisano: Glej, pošiljam svojega glasnika pred tvojim obrazom , que Shall tvojo pot pred teboj pripravljen .
11 Resnično, povem vam: Med njimi , ki se rodijo ženske tam dade ne rastejo večji od Janeza Krstnika : kljub najmanj tisti, ki je v nebeškem kraljestvu , je večja , kot jo imam.
12 Od dni Janeza Krstnika do zdajkraljestvo nasilja nebes suffereth innasilno vzeti s silo .
13 Za vse preroki in postava so prerokovali do Janeza .
14 In če boste vi prejeli, to je Elias je bil que , da pridejo .
15 Kdor ima ušesa , da sliši, naj sliši .
16 Toda whereunto bom izenačenju te generacije ? To je tako kot reče otrok sedi na trgih , in pozval ljudstvo svojega štipendistov,
17 In rekel , smo prenesen k vam , in boste plesali niso ; Podatki , ki smo jih žaloval vam, in vi niso pritoževali .
18 Janez je prišel niti jesti niti piti , in pravijo , On je hudič .
19Sin človekov je prišel jesti in piti , in pravijo , Evočlovek požrešen inwinebibber ,prijatelj gostilničarjev in grešniki . Toda modrost Justified njenih otrok .
20 Potem sem začel Grditi mesta V katerih Večina njegovih mogočnih del Končala sva , ker jih ni pokesal :
21 Gorje tebi , Korozaine ! gorje tebi , Betsaide ! kajti če čudeži , que so bile izvedene v tebi , se je vselej dogajalo v Tiru in Sidonu , bi se že zdavnaj spokorila v raševini in pepelu .
22 Toda povem vam , se je bolj sprejemljivo za Tiru in Sidonu na dan sodbe , razen za vas.
23 In ti, Kafarnaum , que umetnosti povzdignil do neba , boš bodo prišli v pekel : kajti če so čudeži , que se je zgodilo v tebi , Če bi bilo storjeno v Sodomi , bi to ostala vse do danes .
24 Toda povem vam , da je bilo bolj sprejemljivo za zemljišča Sodome v dan sodbe , kot pri tebi .
25 Jezus je v tem času je odgovoril in rekel , hvala ti , Oče, Gospodar neba in zemlje , ker ti si skril predpametno These Things in preudarno, in Hast jih je razkrila reče otročiček .
26. Kljub temu , oče : za toliko se je zdelo dobro v tvojih očeh .
27 Vse stvari so dostavljene k meni mojega Očeta : in nihče ne pozna Sina , ampakOče , ne pozna nobenega človekaOče , razen Sina in da tistemu, ki mi bo razkril moj sin .
28 Pridite k meni vsi, vi dela in so težki To obremenjeno, in jaz vam bom dal počitek .
29 Vzemite nase moj jarem in učite se od mene , ker sem krotek in ponižnega srca : in našli boste počitek svojim dušam reče .
30 kajti moj jarem je prijeten in moje breme je lahko .
V želji, da prenesete Sveto pismo v vašem jeziku, kliknite ta lik .
http://www.BibleGateway.com/Versions/
Ali prenesete Sveto pismo v Inglés :
http://www.baixaki.com.br/download/Bible-Seeker.htm
Delite s prijatelji .

Nenhum comentário:

Postar um comentário