Jesus said to him: I am the way, the truth, and the life: no man comes to God except through me.

I am Alpha and Omega, the beginning and the end, the first and the last.
Blessed are they that do his commandments, that they may have right to the tree of life, and may enter in through the gates into the city.
For without are dogs, and sorcerers, and whoremongers, and murderers, and idolaters, and whosoever loveth and maketh a lie.

Translate

Total de visualizações de página

quarta-feira, 22 de janeiro de 2014

Лука 7 1 А когато той свърши всичките му думи в публиката на народа, Той влезе в Капернаум .


2 И слугата определен стотник , който беше скъп нему , е бил болен , и е готов да умре.3 И когато той чу за Исус , той изпрати при него старейшини на юдеите , той се молеше , че той щеше да дойде и да изцели слугата му .4 И когато те дойдоха при Исус , те Го молеха , като казваха , че той е достоен за които той трябва да направи това:5 Защото той обича нашия народ, и той ни е построил синагогата .6 Тогава Исус отиде с тях . И когато той беше вече недалеч от къщата, стотникът изпрати приятелите му , казвайки : Господи , не неприятности себе си , защото аз не съм достоен да влезеш под стряхата ми;7 Затова нито счетох себе си достоен да дойда при тебе , но казват, с една дума, и слугата ми ще оздравее .8 Защото и аз съм човек, избран под власт, и имам подчинени на мен войници , а аз казвам едно : Иди, и той отива ; и на друг: Дойди , и той идва ; и на слугата си: Направи това , и той го върши .9 Когато Исус чу това , почуди се към него и му се обърна и каза на хората, които го последваха , аз ви казвам , аз не съм намерил толкова голяма вяра , не, не , в Израел.10 А ония, които бяха изпратени , се върнаха в къщата , намери цяло слуга , че е бил болен.11 И стана така, че в деня след това, че той отиде в един град, наречен Наин ; и мнозина от учениците Му се върнаха при него , и много народ .12 И когато се приближи до градската порта , ето, имаше мъртвец , едничък син на майка си , която беше и вдовица ; и много хора на града беше с нея.13 И Господ, като я видя , смили се за нея и рече на нея, не плачи .14 И той дойде и се допря до носилото; а носачите се спряха . И той каза : Момче , казвам ти , стани .15 И той , че е мъртъв седна, и започна да говори . И той го даде на майка му.16 И страх обзе всички и славеха Бога, казвайки : Велик пророк се издигна между нас ; и , че Бог посети своя народ.17 И този слух за Него по цяла Юдея и по цялата околност около .18 И учениците на Йоан го показах на всички тези неща.19 И Иоан повика двама от учениците си да ги изпрати при Исус , казвайки : Ти ли си този, който трябва да дойде ? или друг да очакваме ?20 Когато мъжете дойдоха при Него , рекоха: Иоан Кръстител , Който ни прати при тебе да кажат : Ти ли си този, който трябва да дойде ? или друг да очакваме ?21 И в същия час Той изцели мнозина от болести и язви и язви , и зли духове , и на мнозина слепи даде поглед.22 Тогава Исус в отговор им рече : Идете и разкажете на Йоан това , което видяхте и чух , как , че слепи проглеждат , куци прохождат, прокажени се очистват и глухи прочуват , мъртви възкръсват , на бедните се проповядва благовестието .23 И блажен е оня, който не може да се обиди в мен .24 А когато си отидоха пратениците на Йоан , той почна да говори на народа за Иоана: какво излязохте в пустинята да видите? Тръстика ли от вятър разлюлявана ?25 Но какво излязохте да видите? Един мъж , облечен в меки дрехи ? Ето, тия, които са великолепно облечените и живеят деликатно , са в царските дворци .26 Но какво излязохте да видите? А пророк ? Да , казвам ви, и повече от пророк .27 Това е онзи, за когото е писано : Ето , Аз изпращам вестителя Си пред Твоето лице, Който ще устрои пътя Ти пред Тебе.28 Защото казвам ви , Сред тези, които са родени от жени, не е по-голям пророк от Йоан Кръстител , а който е на последно място в Божието царство е по -голям от него .29 И всичките люде, които го чуха , и бирниците , признаха Божията правда , да се кръстите с кръщението на Йоан.30 А фарисеите и адвокати отхвърлиха Божията воля за себе си , не се кръсти от него .31 И Господ каза : На какво тогава да уподобя човеците от това поколение? и с това, което са те харесва?32 Те приличат на деца, които седят на пазара , които викат едно на друго , казвайки : Свирихме ви, и не играхте ; можем да скърбите за вас, а вие не плакахте .33 Защото Иоан Кръстител дойде, който нито хляб яде, нито вино пие , и казвате: Бяс има .34 Човешкият Син ще се яде и пие , и казвате : Ето човек лаком и винопиец , приятел на бирниците и на грешниците !35 Но пак, мъдростта се оправдава от всичките си деца .36 И един от фарисеите го желае , че той ще яде с него . И той влезе в къщата на фарисея и седна на трапезата .37 И , ето, една жена от града , която беше грешница , като разбра, че Исус седеше на трапезата в къщата на фарисея , донесе алабастър кутия с мехлем ,38 И стоеше в краката му зад него и плачеха , и започна да мие краката му със сълзи , и не ги изтрива с косата си , и целуна краката му , и ги помаза с мирото.39 А когато фарисеят, който му заповяда да го видя , той говореше в себе си , казвайки: Този човек, ако беше пророк , щеше да знае коя и каква е жената, която се допира до Него, защото тя е грешница .40 А Исус в отговор му рече: Симоне, имам нещо да ти казвам . И той казва : Учителю, кажете.41 Имаше един кредитор, който имаше двама длъжника : на един дължеше петстотин динария , а другият петдесет .42 И когато те нямаше какво да му платят, той прости и на двамата . Кажи ми, следователно , кой от тях ще го обикне повече ?43 А Симон в отговор каза: Аз предполагам , че той, на когото е простил повечето . И рече му : Ти право съдени.44 И като се обърна към жената , каза на Симон : Виждаш ли тази жена ? Влязох в къщата ти , ти ми даде вода за краката ми , а тя обля краката ми със сълзи , и ги изтри с косата си .45 Ти ми не даде целувка , но тази жена , тъй като съм влязъл в който няма престанала да целува краката ми .46 Главата ми Ти с масло не помаза : но тази жена помаза краката ми с миро .47 Затова ти казвам : Прощават си, които са много, са простени , защото тя обичаше много , но на когото малко се прощава, той обича малкото .48 И рече си , прощават ти се греховете .49 А ония, които седяха с Него на трапезата , започнаха да казват помежду си: Кой е този, който прощава грехове също ?50 А той рече на жената: Твоята вяра те изцели ; иди си с мир .
Желаещи да изтеглите Библията на вашия език кликнете върху тази връзка .
http://www.BibleGateway.com/Versions/
https://www.bible.com
http://ebible.org/
Червените - http://ebible.org/khm/
Или изтеглите Библията на английски:
http://www.baixaki.com.br/download/Bible-Seeker.htm


Споделете с приятелите си.

Nenhum comentário:

Postar um comentário