Jesus said to him: I am the way, the truth, and the life: no man comes to God except through me.

I am Alpha and Omega, the beginning and the end, the first and the last.
Blessed are they that do his commandments, that they may have right to the tree of life, and may enter in through the gates into the city.
For without are dogs, and sorcerers, and whoremongers, and murderers, and idolaters, and whosoever loveth and maketh a lie.

Translate

Total de visualizações de página

quarta-feira, 22 de janeiro de 2014

Luke 7 1 Nüüd , kui ta oli lõpetanud kõik oma ütlused publikuinimesed , ta Kapernauma .


2 Ja teatud väepealiku sulase , kes oli armas temale oli haige ja suremas .3 Ja kui ta kuulis Jeesusest , läkitas temalejuutide vanemad ja palus teda , et ta oleks tulnud ja teeks terveks tema sulane .4 Ja kui nad tulid Jeesuse need palusid teda koheselt , öeldes , et ta on väärt , kellele ta seda :5 sest ta armastab meie rahvast ja tema on meile ehitanud kogudusekoja .6 Jeesus läks nendega. Ja kui ta enam ei olnud majast kaugel , pealik saatis sõbrad teda ja ütles talle: 'Issand , probleeme ei iseennast , sest ma ei ole väärt, et Sa sisestama mu katuse alla7 Mispärast ei mõelnud ma ise väärt tulema sinu juurde , aga ütlevadsõna , ja minu poiss paraneb .8 Sest minagi oleninimene alusel määratud asutus, mis minu all sõdurid , ja ma ütlen ühele: 'Mine ära!' Ja teisele : 'Tule , ja ta tuleb ning minu sulane , seda teha, ja ta teeb, ta .9 Kui Jeesus seda kuulis neid asju , ta imetles teda ja pöördus teda , ning ütles rahvale , et tema järel , ma ütlen teile , ma ei ole leidnud nii suurt usku ei ole , ei ole Iisraelis.10 Ja need, kes olid saadetud , tagasimaja , leidisteenistuja kogu , mis oli olnud haige .11 Ja sündis, et järgmisel päeval pärast , et ta läkslinna nimega Nain ; ja paljud tema jüngrid läksid temaga , ja palju inimesi.12 Aga kui ta tuli lähedal värava linna , vaata, seal oli surnud mees läbi , ainus poeg oma ema , ja ema oli lesk , ja palju rahvast linnast oli temaga.13 Ja kui Issand teda nägi , oli tal hale teda ning ütles temale: Ära nuta .14 Ja ta astus ligi ja puudutas Bier ja need, ma jätan seisnud. Ja ta ütles: Noormees, ma ütlen sulle, tõuse üles .15 Ja surnu tõusis istukile ja hakkas rääkima . Ja ta andis tema ta emale .16 Siis tulihirm kõiki , ja nad andsid Jumalale au , öeldes , et suur prohvet tõusnud meie keskel , ja et Jumal on tulnud hoolitsema oma rahva .17 Ja see kuulujutt temast läks läbi kogu Juudamaal ja kogu piirkonna ümber .18 Ja Johannese jüngrid näitas talle kõiki neid asju.19 Ja John hüüavad teda kaks tema jüngritest saatis nad Jeesusele , öeldes: Kas oled Sina See, Kes tuleb ? või vaata meie jaoks veel ?20 Kui mehed olid tulnud tema juurde , siis nad ütlesid , John Baptist on meid läkitanud sinu juurde , öeldes: Kas oled Sina See, Kes tuleb ? või vaata meie jaoks veel ?21 Ja samal tunnil ta terveks paljud nende haigused ja nuhtlused , ja kurjade vaimude ja neile paljudele , kes olid pimedad andis ta silmist .22 Siis Jeesus ütles neile: Minge ja kuulutage Johannesele , mida asjad te olete näinud ja kuulnud , kuidas pimedad näevad ,jalutud kõnnivad , pidalitõbised saavad puhtaks , kurdid kuulevad ,surnud äratatakse üles , vaestele evangeeliumi jutlustatakse .23 Ja õnnis on , kes iganes ei solvunud minusse .24 Ja kui Johannese käskjalad olid ära läinud, hakkas ta kõnelema rahvale Johannesest Mida te olete läinud välja kõrbe vaatama? Pilliroog , mida tuul kõigutab ?25 Aga mida te olete välja läinud vaatama? Mees on riietatud peente riietega ? Vaata, need , mis on gorgeously seesuguseid ja elada delikaatselt , need on kuningate kohus.26 Aga mida te olete välja läinud vaatama? Prohvet ? Jah, ma ütlen teile , ja palju enamgi kui prohvet .27 See on tema , kellest on kirjutatud: Vaata, ma saadan oma messenger enne su nägu , kes Sulle tee valmistab Sinu ees! .28 Sest Ma ütlen teile , nende hulgas need, mis on sündinud naised ei olesuurem prohvet kui Ristija Johannes, aga kes on vähemaltJumala riik on suurem kui tema .29 Ja kõik rahvas , kes teda kuulsid , ja tölnerid õigustab Jumala lastes endid ristida Johannese ristimisega .30 Aga kui variserid ja advokaadid lükkas tahtmist iseenda vastu , mida ei ta ristis .31 Ja Issand ütles: ' Millega ma siis pean võrdlemamehed selle põlvkonna ? ja mida nad on?32 Nad on laste sarnased, kes istuvad turul ja kutsudes isekeskis ja ütlesid: Me oleme teile vilet ajanud , ja te pole tantsinud ; me oleme leinas teile, ja te pole nutnud .33 Sest Ristija Johannes tuli , ei söönud leiba ega joonud veini ja te ütlete: 'Tal on kuri vaim .34Inimese Poeg on tulnud , sööb ja joob , ja te ütlete: Vaata, seetäitmatu mees javiinajoodik , sõber tölnerite ja patustega !35 Ometi mõistetakse tarkus õigeks kõigi tema laste jaoks.36 Ja üks variseridest palus teda , et ta oleks süüa koos temaga. Ja ta läks variseri kotta ja istus lauda .37 Ja vaata,naine linna , mis olipatune , kui ta teadis, et Jeesus istus lauas variseri kojas , tõialabasterriist salvi38 ja astus tema taha ta jalgade ümber, nutsid ja hakkas Tema jalgu kastma silmaveega ja ei pühi neid karvad peas , ja suudles Tema jalgu ning võidis neid salviga .39 Aga kui variser, kes oli kutsunud teda nägi, siis ta rääkis endamisi öelda , See mees, kui ta oliprohvet , oleks teada, kes ja missugune see naine on, puudutab, teda, sest ta on patune .40 Jeesus vastas ning ütles temale: Simon , mul on mõnevõrra ütlen sulle . Ja tema ütles: Isand, öelda .41 Seal oli teatud võlausaldaja mis oli kaks võlgnikud :üks võlgu viissada penni , teine ​​viiskümmend .42 Ja kui nad ei olnud maksta , siis ta ausalt andestas neile mõlemale. Ütle mulle seetõttu , kumb neist nüüd teda rohkem armastab ?43 Siimon vastas ning ütles: Ma arvan, et tema, kellele ta rohkem kinkis . Ja ta ütles talle: 'Sa oled õigesti hinnata.44 Ja ta pöördus naine ja ütles Simon , Kas sa näed seda naist ? Ma tulin sinu majja , sa ei annud vett Mu jalgade tarvis, kuid siis ta pesta pisaratega Mu jalgu ja kuivatas neid karvad peas .45 Sa ei annud kiss : aga see naine , sest aeg tulin Kellel ei lakanud Minu jalgadele suud andmast .46 Mu pead õliga sina oled ei võida , aga see naine võidnud mu jalgu salviga .47 Sellepärast, ütlen Ma sulle, tema pattude mis on palju, on andeks antud , sest ta on palju armastanud , aga kellele pisut andeks antakse, see armastab pisut .48 Ja ta ütles temale : 'Sinu patud on andeks antud .49 Ja need, kes lauas istusid temaga hakkasid iseeneses mõtlema: Kes see on, mis annab andeks patud ka ?50 Ja ta ütles naisele : 'Sinu usk on sind aidanud , mine rahuga .
Soovivad alla Bible Teie keeles klõpsake seda linki.
http://www.BibleGateway.com/Versions/
https://www.bible.com
http://ebible.org/
Khmeri - http://ebible.org/khm/
Või lae Piibli inglise keeles:
http://www.baixaki.com.br/download/Bible-Seeker.htm


Jaga oma sõpradega .

Nenhum comentário:

Postar um comentário