Jesus said to him: I am the way, the truth, and the life: no man comes to God except through me.

I am Alpha and Omega, the beginning and the end, the first and the last.
Blessed are they that do his commandments, that they may have right to the tree of life, and may enter in through the gates into the city.
For without are dogs, and sorcerers, and whoremongers, and murderers, and idolaters, and whosoever loveth and maketh a lie.

Translate

Total de visualizações de página

quarta-feira, 22 de janeiro de 2014

Lukas 7 1 En toe Hy geëindig het al sy woorde voor die ore van die volk, hy het in Kapérnaüm ingegaan.


2 En 'n sekere hoofman se kneg , wat liewe was vir hom , was ongesteld en het op sterwe .3 En toe hy hoor van Jesus was, het hy vir hom die ouderlinge van die Jode , versoek aan Hom dat Hy moes kom en sy dienskneg gesond maak .4 En toe hulle by Jesus kom, het hulle Hom dringend gesmeek en gesê: Hy is dit werd vir wie hy moet doen :5 Want hy het ons volk lief en Hy het vir ons 'n sinagoge vir ons gebou .6 En Jesus het saam met hulle. En toe hy nou is nie ver van die huis, die hoofman oor honderd vriende na Hom gestuur en vir hom sê: Here, moenie moeite doen nie, want ek is nie werd dat U onder my dak7 Daarom het ek my ook waardig geag om na U te gaan nie ; sê dit maar met 'n woord , en my kneg sal gesond word .8 Want ek is ook 'n man wat aan gesag , het soldate onder my , en ek vir hierdie een sê : Gaan, en hy gaan; en vir mekaar: Kom , en hy kom; en vir my dienskneg : Doen dit , en hy doen dit .9 Toe Jesus dit hoor, het hy hom verwonderd, en Hy draai Hom om en sê vir die skare wat Hom volg : Ek sê vir julle , ek het nie so 'n groot geloof nie, ook nie in Israel.10 En toe die wat gestuur was, teruggaan na die huis , vind hulle die siek dienskneg gesond wat siek was.11 En toe die dag daarna was Hy op weg na 'n stad met die naam van Nain; en baie van sy dissipels het saam met hom , en baie mense.12 En toe Hy naby die poort van die stad kom , was daar net 'n dooie uitgedra, die enigste seun van sy moeder, en sy was 'n weduwee , en baie mense van die stad was by haar.13 En toe die Here haar sien, het Hy innig jammer vir haar gevoel en vir haar gesê: Moenie ween nie .14 En hy het gegaan en die baar aangeraak, en die wat hom gebaar het bly staan ​​. En hy sê: Jongman , Ek sê vir jou, staan ​​op .15 En die dooie het regop gaan sit en begin praat . En Hy het hom aan sy ma .16 En daar het 'n vrees oor almal aangegryp terwyl hulle God verheerlik en sê: 'n Groot profeet het onder ons opgestaan ​​; en: God het sy volk besoek .17 En hierdie woord aangaande Hom het uitgegaan in die hele Judéa en in die hele omtrek.18 En die dissipels van Johannes het hom van al hierdie dinge .19 En Johannes het vir hom twee van sy dissipels gestuur om hulle na Jesus en sê : Is U die Een wat sou kom ? of moet ons ' n ander ?20 Toe die manne by Hom kom, sê hulle : Johannes die Doper het ons na U gestuur en gesê: Is U die Een wat sou kom ? of moet ons ' n ander ?21 En in dieselfde uur het Hy baie mense genees van siektes en kwale en bose geeste, en aan baie blindes die gesig geskenk .22 Toe antwoord Jesus en sê vir hulle : Gaan vertel aan Johannes wat julle sien en hoor: blindes sien weer , kreupeles loop , melaatses word gereinig , dowes hoor , dooies word opgewek, aan armes word die evangelie verkondig .23 En salig is elkeen wat nie aanstoot neem nie in my .24 En nadat die boodskappers van Johannes weggegaan het, begin Hy vir die skare aangaande Johannes , Wat het julle uitgegaan in die woestyn om te aanskou om te praat ? 'N Riet wat deur die wind beweeg word?25 Maar wat het julle uitgegaan om te sien? 'N Man met sagte klere aan ? Kyk, die wat pragtige klere dra en in weelde lewe, is in die paleise.26 Maar wat het julle uitgegaan om te sien? 'N profeet ? Ja, Ek sê vir julle, nog baie meer as 'n profeet .27 Dit is hy van wie daar geskrywe is : Kyk, Ek stuur my boodskapper voor u aangesig , wat u weg voor U uit sal .28 Want Ek sê vir julle , onder die wat uit vroue gebore is daar geen profeet groter as Johannes die Doper nie; maar die kleinste in die koninkryk van God is groter as hy .29 En al die mense wat dit gehoor het , en die tollenaars , God geregverdig met die doop van Johannes.30 Maar die Fariseërs en die wetgeleerdes het die raad van God aangaande hulle verwerp deur hulle nie deur hom te laat doop nie.31 En die Here het gesê: Waarmee sal Ek vergelyk die manne van hierdie geslag vergelyk? en waaraan is hulle gelyk?32 Hulle is net soos kinders wat op die mark sit en na mekaar roep en sê: Ons het vir julle op die fluit gespeel , en julle het nie gedans nie ; ons het 'n klaaglied gesing , en julle het nie gehuil nie .33 Want Johannes die Doper het gekom en nie brood geëet of wyn gedrink nie, en julle sê: Hy het 'n duiwel .34 Die Seun van die mens het gekom en Hy eet en drink, en julle sê: Daar is 'n vraat man , en 'n wynsuiper , 'n vriend van tollenaars en sondaars !35 Maar die wysheid is geregverdig deur al sy kinders.36 En een van die Fariseërs het Hom genooi om by hom te eet . En hy het in die Fariseër se huis , en aan tafel gegaan .37 En kyk, 'n vrou in die stad, wat 'n sondaar was , toe sy het geweet dat Jesus aan tafel in die Fariseër se huis , het sy 'n albaste fles met salf gebring38 en gaan staan ​​by sy voete agter hom geween , en sy het sy voete natmaak met haar trane en hulle afgedroog met die hare van haar hoof , en sy voete gesoen en hulle gesalf met die salf.39 Toe die Fariseër wat Hom genooi het, dit sien , sê hy by homself: Hy, as Hy 'n profeet was , sou geweet het wie en watter soort vrou dit is wat Hom aanraak ; want sy is 'n sondaar .40 En Jesus antwoord en sê vir hom: Simon, Ek het iets om aan jou te sê. En hy antwoord: Meester , spreek.41 Daar was 'n sekere geldskieter het twee skuldenaars gehad; die een het vyf honderd pennings geskuld en die ander een vyftig .42 En toe hulle niks gehad het om te betaal nie, het hy dit aan altwee geskenk . Sê nou, wie van hulle sal hom die meeste liefhê?43 Simon antwoord en sê: Ek veronderstel dié een aan wie hy die meeste geskenk het. En Hy sê vir hom: Jy het reg geoordeel.44 En hy het aan die vrou verskyn en vir Simon: Sien jy hierdie vrou gesê ? Ek het in jou huis , jy My nie gegee nie water vir my voete , maar sy het my voete met haar trane gewas en hulle afgedroog met die hare van haar kop.45 U my nie gegee nie soen , maar hierdie vrou is sedert die tyd ingekom het, nie opgehou om my voete te soen nie .46 My kop met olie het jy nie gesalf nie ; maar sy het my voete met salf gesalf .47 Daarom sê Ek vir jou: Haar sondes wat baie is, is vergewe, want sy het baie liefgehad; maar hy vir wie weinig vergewe is, het weinig lief .48 En Hy sê vir haar : Jou sondes is vergewe .49 En die wat aan tafel sit, begin by hulleself te sê: Wie is dit wat selfs die sondes vergewe ?50 En hy sê vir die vrou : Jou geloof het jou gered; gaan in vrede .
Wil die Bybel in jou eie taal te laai kliek op hierdie skakel .
http://www.BibleGateway.com/Versions/
https://www.bible.com
http://ebible.org/
Rooi - http://ebible.org/khm/
Of laai die Bybel in Engels :
http://www.baixaki.com.br/download/Bible-Seeker.htm


Deel met jou vriende.

Nenhum comentário:

Postar um comentário