Jesus said to him: I am the way, the truth, and the life: no man comes to God except through me.

I am Alpha and Omega, the beginning and the end, the first and the last.
Blessed are they that do his commandments, that they may have right to the tree of life, and may enter in through the gates into the city.
For without are dogs, and sorcerers, and whoremongers, and murderers, and idolaters, and whosoever loveth and maketh a lie.

Translate

Total de visualizações de página

quarta-feira, 22 de janeiro de 2014

Luke 7 1 Tani kur ai i mbaroi të gjitha thëniet e tij në prani të popullit , ai hyri në Kapernaum .


2 Shërbëtori një centurion kishte një , që e donte shumë ; e kishte të sëmurë , dhe duke vdekur .3 Kur dëgjoi për Jezusin , i dërgoi disa pleq Judenj iu lutur që ai do të vinte e të shëronte shërbëtorin e tij .4 Si arritën te Jezusi , ata e lutën me ngulm duke i thënë: Ai e meriton për të cilët ai duhet të bëjë këtë :5 sepse ai e do popullin tonë dhe ai na e ndërtoi sinagogën .6 Atëherë Jezusi shkoi me ta . E kur ishte jo shumë larg shtëpisë , centurioni dërgoi disa miq të tij, duke i thënë: Zot , mos u shqetëso , sepse unë nuk jam i denjë që ti të hysh nën strehën time;7 shkak nuk e çmova veten të denjë të vij tek ti ; por ti fol një fjalë dhe shërbëtori im do të shërohet .8 Sepse edhe unë jam një njeri nën autoritetin e , nën urdhër ushtarë , dhe unë them një, Shko , dhe ai shkon; dhe një tjetri: Eja , dhe ai vjen; dhe shërbëtorit tim: Bëj këtë , dhe ai e bën atë .9 Kur i dëgjoi këto gjëra , u mrekullua prej tij , dhe u kthye , dhe i tha popullit që pasuan atë , unë ju them juve , unë nuk kam gjetur një besim kaq të madh , jo, jo në Izrael .10 Dhe ata që ishin dërguar , duke u kthyer në shtëpi , e gjetën të shëruar shërbëtorin, që kishte qenë i sëmurë .11 Dhe ndodhi që ditën pas , ai shkoi në një qytet që quhej Nain ; dhe shumë nga dishepujt e vet u me të , dhe një turmë e madhe .12 Tani kur iu afrua portës së qytetit , ja , aty ishte një burrë të vdekur , djalin e vetëm të nënës së tij , dhe që ishte e ve ; dhe turmë e madhe nga qyteti ishte me të .13 Kur pastaj Zoti e pa, e pati dhemshuri për të dhe i tha: Mos qaj! .14 U afrua, preku arkivolin, dhe ata që e bartnin u ndalën . Dhe ai tha: Djalosh , unë të them , çohu .15 Dhe i vdekuri u çua ndenjur dhe filloi të flasë . Dhe Jezusi ia dha së ëmës.16 Atëherë erdhi një frikë në të gjitha : dhe përlëvdonin Perëndinë , duke thënë , që një profet i madh Midis nesh doli dhe , Perëndia e vizitoi popullin e vet .17 Dhe kjo e thënë për të u përhap nëpër gjithë Judenë dhe anembanë mbarë krahinën përreth .18 Atëherë dishepujt e Gjonit i tregoi atij të gjitha këto gjëra .19 Dhe Gjoni thirri pranë tij dy nga dishepujt e vet, i dërgoi te Jezusi për t'i thënë: A je ti ai që duhet të vijë ? apo duhet të presim një tjetër ?20 Këta njerëz, vijnë tek ai , ata thanë , Gjon Pagëzori na dërgoi te ti duke thënë: A je ti ai që duhet të vijë ? apo duhet të presim një tjetër ?21 Dhe në atë orë Jezusi shëroi shumë veta nga sëmundjet, nga fatkeqësitë e tyre , dhe nga shpirtërat e këqij , dhe shumë të verbërve ua dhuroi të parit .22 Atëherë Jezusi , duke u përgjigjur u tha atyre: Shkoni dhe i thoni Gjonit ç'keni parë e dëgjuar: të verbërit fitojnë përsëri të shohin , të çalët ecin , lebrozët po pastrohen , të shurdhërit po dëgjojnë , të vdekurit po ringjallen , të varfërve dhe ungjilli u shpallet .23 Qoftë i bekuar është ai që nuk do të skandalizohet prej meje .24 Kur lajmëtarët e Gjonit u larguan , ai filloi t'u thotë turmave për Gjonin , Çfarë keni dalë në shkretëtirë për të parë ? Një kallam që e tund era ?25 Por , ç'dolët të shikoni? Një njeri të veshur me rroba të buta ? Ja , ata që veshin rroba të shkëlqyera dhe jetojnë në bollëk banojnë në pallatet e mbretërve .26 Por , ç'dolët të shikoni? Një profet ? Po, unë po ju them: akoma më shumë se një profet .27 Ky është ai për të cilin është shkruar: Ja , unë po dërgoj lajmëtarin tim para fytyrës tënde , i cili do të përgatit udhën tënde përpara teje .28 Sepse unë po ju them që nga të lindurit prej gruaje nuk ka asnjë profet më të madh se Gjon Pagëzori ; por më i vogli në mbretërinë e Perëndisë është më i madh se ai.29 Dhe gjithë populli që e dëgjoi dhe tagrambledhësit e pranuan drejtësinë e Perëndisë dhe u pagëzuan me pagëzimin e Gjonit .30 Por farisenjtë dhe ligjit e refuzuan planin e Perëndisë për ta dhe nuk u pagëzuan.31 Dhe Zoti tha , tek e pastaj t'i krahasoj, pra , njerëzit e këtij brezi ? Dhe kujt i ngjajnë?32 U ngjajnë fëmijëve që ulen ndër sheshe dhe i bërtasin njëri- tjetrit duke thënë: , Ne i kemi rënë fyellit për ju dhe ju nuk kërcyet ; ne kemi kënduar vajtime për ju dhe ju nuk keni qarë .33 Për Gjon Pagëzori erdhi as hante bukë as pi verë dhe ju thoni: Ai ka një demon .34 Erdhi Biri i njeriut që ha dhe pi , dhe ju thoni , Ja grykësi dhe pijaneci , miku i tagrambledhësve dhe i mëkatarëve !35 Por urtisë i japin të drejtë gjithë bijtë e saj .36 Dhe një nga farisenjtë e ftoi atë të hajë bashkë me të. Dhe ai hyri në shtëpinë e fariseut dhe u vendos në tryezë .37 Dhe ja , një grua nga ai qytet , që ishte një mëkatare , kur mori vesh se ai ishte në tryezën e shtëpisë së një fariseu , solli një enë alabastri me vaj ,38 Dhe, duke qëndruar prapa te këmbët e tij dhe duke qarë, filloi të lante këmbët e tij me lot , dhe t'ia fshijë me flokët e kokës së saj , dhe puthi këmbët e tij , dhe të vajosi me vaj erëkëndshëm .39 Tani kurfariseu që e kishte ftuar atë pa këtë gjë , tha me vete , duke thënë: Ky njeri , nëse ai ishte një profet, do ta dinte çfarë lloj njeriu është gruaja që po e prek, sepse ajo është një mëkatare .40 Dhe Jezusi, duke u përgjigjur, i tha: Simon , kam diçka për të të thënë ty . Pastaj më tha: Mësues , thonë në .41 Kishte Një huadhënës kishte dy huamarrës; njëri i kishte borxh pesëqind denarë dhe tjetri pesëdhjetë .42 Dhe, kur ata nuk kishin të paguanin , ai ua fali borxhin të dyve. Sipas teje , cili nga ata do ta dojë më shumë?43 Dhe Simoni, duke u përgjigjur, tha: Ma do mendja , ai, të cilit i fali më . Atëherë ai i tha: Ti ke gjykuar me të drejtë .44 Dhe, si u suall nga gruaja, i tha Simonit: A e sheh këtë grua ? Unë hyra në shtëpinë tënde dhe ti nuk më dhe ujë për këmbët e mia , por ajo ka larë këmbët me lot dhe m'i fshiu me flokët e kresë .45 Ti nuk më dhe as edhe një puthje ; por ajo, qysh se hyra, nuk më ka pushoi së puthuri këmbët e mia .46 kokën me vaj Ti nuk ma vajose : kurse ajo m'i vajosi këmbët me vaj erëkëndshëm .47 Prandaj unë po të them se mëkatet e saj të shumta i janë falur , sepse ka dashur shumë ; por kujt i falen pak , e njëjta por pak e do .48 Pastaj i tha asaj: Mëkatet e tua të janë falur .49 Atëherë ata që ishin në tryezë bashkë me të filluan të thonin me vete , kush qenka ky që po falka edhe mëkatet ?50 dhe i tha gruas: Besimi yt të shpëtoi ; shko në paqe .
Duke dashur të shkarkuar Biblën në gjuhën tuaj të klikoni këtë link .
http://www.BibleGateway.com/Versions/
https://www.bible.com
http://ebible.org/
Khmer - http://ebible.org/khm/
Ose shkarko Biblën në anglisht :
http://www.baixaki.com.br/download/Bible-Seeker.htm


Ndajnë me miqtë tuaj .

Nenhum comentário:

Postar um comentário