Jesus said to him: I am the way, the truth, and the life: no man comes to God except through me.

I am Alpha and Omega, the beginning and the end, the first and the last.
Blessed are they that do his commandments, that they may have right to the tree of life, and may enter in through the gates into the city.
For without are dogs, and sorcerers, and whoremongers, and murderers, and idolaters, and whosoever loveth and maketh a lie.

Translate

Total de visualizações de página

sexta-feira, 10 de janeiro de 2014

Означи 14 1 По два дена беше на празникот на Пасха , и на бесквасен леб , и првосвештениците и книжниците бараа како да Го однесе занает, и го стави до смрт.


2 Но тие рекоа , а не на празникот , за да не биде голема галама на луѓето.3 И да биде во Витанија, во куќата на Симон лепрозниот , додека седеше на трпеза, дојде една жена има алабастер кутија на Миро од spikenard многу драгоцено , и таа кочница кутијата, и истури ја на главата.4 А имаше и некои кои имале револт во себе , и рече: Зошто беше овој отпад од мирото направи?5 За тоа би можело да се продаваат за повеќе од триста динари , и се дава на сиромашните. И тие мрмореа против неа.6 И Исус рече: Нека сам, зошто проблеми вие неа? таа Он ковано добра работа за мене.7 Зашто вие имате сиромашните со вас и секогаш, и whensoever вие ќе вие може да ги направи добро: но Јас не имаат секогаш.8 Таа е сторил она што таа може : таа дојде aforehand да се помаже моето тело до закопување .9 Вистина ви велам , Кај и ова евангелие ќе биде проповедано низ целиот свет , ова исто така дека таа е сторил се зборува за спомен на неа.10 И Јуда Искариотски, еден од дванаесетте , отиде при првосвештениците , за да Го предаде до нив.11 И кога го чуја тоа , се зарадуваа и ветија дека ќе му дадат сребреници. И тој се обиде како тој во склопот може да Го предаде.12 И на првиот ден на Бесквасните лебови, кога тие убиени Пасха , Неговите ученици рекоа: , Каде е волја ти дека ние отидам и ви приготвам дека ти mayest јадат пасхата?13 И тој sendeth натаму две од неговите ученици , и им рече: Оди во градот, така што ќе можете сретнат со еден човек носи стомна со вода : по него .14 И гдето тој ќе оди во , да речеме вие на Гудман на куќата, Магистер вели: Каде е guestchamber , каде што ќе јадат пасхата со учениците ?15 И тој ќе ви покажам голем горната соба опремени и подготвени ; таму подготвена за нас.16 И Неговите ученици излегоа и влегоа во градот, и најдоа како што беше им рече: и тие приготвиха пасхата .17 А навечер доаѓа со дванаесетте .18 И додека седеа и јадеа , Исус рече , вистина ви велам , еден од вас, кои јаде со мене ќе ме предаде.19 И тие почнаа да биде тажен , и да се каже при Него еден по еден, тоа е јас? и уште рече, тоа е јас?20 И тој одговори и им рече: Тој е еден од дванаесеттемина, кој dippeth со мене во садот .21 Синот на човекот навистина оди , како што е напишано за Него : но тешко му на оној човек, преку кого Синот Човечки ќе биде предаден ! добро тоа беше за тој човек , ако тој никогаш не бил роден.22 И како што тоа го правеа јадат , Исус зеде леб, и го благослови , и кочница , и даде им, и рече: Земете, јадете : ова е моето тело.23 И тој зеде чашата , и кога тој им се заблагодари, тој го даде за нив: и сите пиеја од неа.24 А тој рече при нив, ова е Мојата крв на Заветот, која се пролева за мнозина .25 Вистина ви велам , јас ќе пијат не повеќе од плодот на лозата, до оној ден, дека ќе пијам нов во царството Божјо .26 И кога го пее на химна , тие отидоа во Елеонската Гора.27 А Исус им рече: , Сите вие ќе бидете навредени поради мене оваа ноќ : За што е напишано , јас ќе порази пастирот , и овците ќе се разбегаат.28 Но после тоа јас сум воскреснал , јас ќе одам пред вас во Галилеја.29 А Петар му рече: , Иако сите се навредени , а сепак нема да I.30 И Исус му рече: , Вистина ти велам , дека овој ден , дури и во оваа ноќ , пред петелот врана двапати, ти ќе се одречеш од Мене трипати .31 Но, тој зборуваше толку повеќе жестоко , Ако јас треба да умре со тебе , јас нема да се откаже од тебе во било мудро . Исто така , исто така, изјави дека сите тие.32 И дојдоа до место кое беше именуван Гетсиманија , и тој рече на учениците Свои: Седете тука, додека јас се молам .33 И тој ги зеде со Себе Петра и Јаков и Јован , и почна да биде болно зачуден и да биде многу тешка;34 И им рече: Мојата душа е поголема тажен до смрт; задоцнија вие овде, и види.35 И тој отиде напред малку, и падна на земја , и се молеше , ако е можно, на час може да помине од него.36 А тој рече: Ава, Оче , сите нешта се можни тебе; земе оваа чаша од мене: сепак не е она што јас ќе, но она што ти е волја.37 И тој дојде, и нашол да спијат, и вели на Петра: Симоне, спиеш ли ? couldest не ти се види еден час?38 Гледајте вие и молете се , за да не вие да влезе во искушение. Духот навистина е подготвена, но телото е слабо .39 И повторно отиде и се помоли , и смело го истите зборови.40 И кога се врати, ги најде заспани , повторно, (за очите им беа натежнале , ) , ниту знаеше тие што да му одговорат .41 И тој доаѓа по трет пат, и им рече: спиете и почивате : тоа е доволно, час дојде , ете, Синот Човечки ќе биде предаден во рацете на грешниците.42 Стани , нека оди; ете, тој што ме betrayeth е на дофат на раката .43 И веднаш, додека тој уште говореше, дојде Јуда, еден од дванаесетте , и со него големо множество со ножеви и палки , од првосвештениците , книжниците и старешините .44 И кој предал него ги дал знак , велејќи , кого јас ќе се бакнуваат, дека истиот е тој, го земам и го одведе настрана безбедно.45 И штом дојде, тој оди веднаш, за него, и вели , Господаре, господар , и го бакна.46 И тие положија рацете на него , и зеде него.47 А еден од нив , кој стоеше од страна привлече меч и порази слуга на првосвештеникот и му го отсече увото .48 А Исус одговори и им рече: Дали вие излезе, како против крадец со ножеви и со палки да ме земе?49 Секој ден бев со вас во храмот настава , и не ме зеде не : но Светото Писмо мора да бидат исполнети .50 А тие сите Го оставија уште и се разбегаа.51 И таму го следеше млад човек , има ленено платно Наѓ за неговото голо тело; и млади луѓе го фатија :52 И тој ја напушта ленено платно , и побегнал од нив гола.53 И тие доведе Исуса при првосвештеникот , и со него се собраа сите првосвештеници и старешини и книжници.54 А Петар Го следеше оддалеку , дури и во дворот на првосвештеникот , и седна со слугите и се грееше покрај огнот.55 И првосвештениците и целиот Синедрион бараа сведоштво против Исус за да Го убијат , и не најдоа.56 За многу лажно сведоштво против него, но нивните сведокот не се согласи заедно.57 И се појавија одредени , и лажно сведоштво против него , велејќи:58 Ние слушнале велат , јас ќе го уништи овој храм , кој е направен со раце, и во рок од три дена ќе се изгради друг направени без раце.59 Но, ниту тоа го нивниот сведок се сложат заедно .60 И првосвештеникот стана во средината , и побара Исус , велејќи: одговарате ти ништо? што е тоа што овие сведоци против тебе ?61 Но, тој го одржа својот мир, и ништо не одговараше. Првосвештеникот Го праша и рече: Ти ли си Христос, Синот на Благословениот ?62 А Исус рече: Јас сум ; и ќе Го видат Синот Човечки како седи оддесно на силата и како иде на облаците на небото.63 Тогаш првосвештеникот ја раскина облеката своја и рече: Што треба ние понатаму сведоци?64 Вие сте слушнале за богохулење : Што мислите вие ? И сите тие го осуди за виновен за смртта.65 И некои почнаа да плукаат на Него, и да го покрие неговиот лик, и да го вклучена, и да се каже при него пророкуваат и слугите се го удрат со дланките на рацете.66 И кога Петар беше под во дворот, дојде една од слугинките на првосвештеникот :67 И кога го виде Петар грее, го погледна на него и рече: И ти беше со Исуса од Назарет.68 Но тој одрече, велејќи: Јас не знам, ниту разбирам што ти зборуваше . И тој отиде надвор во тремот , и петел членови на екипажот.69 И слугинката го виде повторно , почна да се каже за оние што стоеја од страна , ова е еден од нив.70 И тој пак одрече. И малку потоа, тие што стоеја таму повторно рече на Петар, Сигурно ти си еден од нив : зашто Ти Си на Galilaean , и твојот говор се согласува со нив.71 Но, тој почна да се колне и да се заколнам , велејќи: Јас не познавам овој човек на кого зборува.72 И по втор пат петел членови на екипажот. И Питер повикан на умот зборот дека Исус му рече: , Пред петел врана двапати, ти ќе се одречеш од Мене трипати . И кога мислеше дека по истиот тој плачеше .

Кои сакаат да го симнете Библијата на вашиот јазик кликнете на овој линк .
http://www.BibleGateway.com/Versions/
https://www.bible.com
http://ebible.org/
Црвените - http://ebible.org/khm/
Или преземете Библијата на англиски јазик:
http://www.baixaki.com.br/download/Bible-Seeker.htm


Споделите со вашите пријатели .

Nenhum comentário:

Postar um comentário