Jesus said to him: I am the way, the truth, and the life: no man comes to God except through me.

I am Alpha and Omega, the beginning and the end, the first and the last.
Blessed are they that do his commandments, that they may have right to the tree of life, and may enter in through the gates into the city.
For without are dogs, and sorcerers, and whoremongers, and murderers, and idolaters, and whosoever loveth and maketh a lie.

Translate

Total de visualizações de página

sexta-feira, 10 de janeiro de 2014

Pažymėti 14 1 po dviejų dienų buvoPascha ir Neraugintos duonos ir aukštieji kunigai ir Rašto žinovai ieškojo būdo jie gali priimti jį pagal laivus, ir jį nužudyti .


2 Bet jie sakė: "Tik ne per šventes, kad ten busžmonių šurmulys .3 Ir būdamas Betanijos Simonoraupsuotasis namas, kaip jis sėdėjo prie stalo, atėjo moteris su alebastriniu gryno nardo tepalo indu labai brangaus , ir ji stabdžiųlauke ir išpylė ant galvos.4 Ir ten buvo keletas, kurie turėjo pasipiktinimą savyje , ir tarė: "Kam toks tepalo eikvojimas buvo ?5 Mat jį buvo galima parduoti daugiau negu už tris šimtus denarų ir pinigus išdalytivargšams. Ir jie murmėjo prieš tą moterį .6 Ir Jėzus tarė : "Palik ją ramybėje , kodėl ją skaudinate ? Ji man padarė gerą darbą man.7 Dėl Vargšų jūs su jumis ir Kiekvieną kartą kai jūs norite, galite jiems gera daryti, o mane ne visuomet turėsite " .8 Ji padarė, ką galėjo : Ji iš anksto patepė mano kūną laidotuvėms .9 Iš tiesų sakau jums, kur tik ši Evangelija turi būti pamokslavo visame pasaulyje , tai, ką ji padarė, bus pasakojama ir už jos atminimui .10 Judas Iskarijotas , vienas iš dvylikos, nuėjo pas aukštuosius kunigus išduoti Jėzų .11 Tai išgirdę , jie apsidžiaugė ir pažadėjo jam pinigų. Ir Jis ėmė ieškoti progos Jėzų išduoti .12 Irpirmasis Neraugintos duonos dieną , kada pjaunamas Paschos avinėlis , mokiniai klausė Jėzų: "Kur nori, kad eiti ir pasiruošti , kad galėtum valgyti Paschą?"13 Ir jis pasiuntė du savo mokinius , tarė jiems: "Eikite į miestą , o ten jus sutiks žmogus , ant vandens ąsočiu nešinas .14 Ir kur jis įeis , sakykite namų šeimininkui: Mokytojas sako: Kur yrakambarys, kuriame būtų galėčiau valgyti Paschą su savo mokiniais ?15 Ir jis parodys jums didelį apstatytą aukštutinį kambarį ir paruoštą Ten ir paruoškite mums.16 Mokiniai išėjo ir nuvyko į miestą , ir rado viską, kaip Jis sakė , ir jie paruošė Paschą .17 Ir Vakare Jis atėjo su dvylika .18 Ir kaip jie sėdėjo ir valgė , Jėzus tarė: "Iš tiesų sakau jums : vienas iš jūsų , valgančių su manimi , išduos mane" .19 Ir jie pradėjo liūdėti ir sakyk jam: po vieną , "Nejaugi aš ? ir dar paklausė: "Ar tai aš ?20 Jis atsakė ir tarė jiems: " Tai vienas iš dvylikos, kuris dažo su manimi dubenyje .21Žmogaus Sūnus , tiesa, eina , kaip apie Jį parašyta, bet vargas tam žmogui, per kurį Žmogaus Sūnus išduodamas ! geras buvo tai už tą žmogų , jei jis niekada nebuvo gimęs .22 Ir kaip jie valgė , Jėzus paėmė duoną , palaimino, laužė ir davė jiems , sakydamas: "Imkite ir valgykite: tai yra mano kūnas".23 Paėmęs taurę, jis sukalbėjo padėkos , jis davė jiems, ir visi gėrė iš jos .24 Ir Jis jiems tarė: "Tai yra mano kraujas, Naujosios Sandoros kraujas, kuris išliejamas už daugelį .25 Iš tiesų sakau jums: Aš nebegersiu vynmedžio vaisiaus iki tos dienos, kada gersiu jį naują Dievo karalystėje " .26 Ir odśpiewaniu himną , jie išėjo į Alyvų kalną.27 O Jėzus jiems tarė: " jūs visi pasipiktintų , nes man šią naktį : Juk parašyta , aš parodysiu piemenį , iravys išsisklaidys .28 Bet po to aš pakilo , aš pirma jūsų nueisiu į Galilėją " .29 Bet Petras jam tarė: " Jei ir visi pasipiktintų , dar bus ne aš30 Jėzus jam tarė: "Iš tiesų sakau tau , kad ši diena , net šią naktį , dar gaidžiui varna du kartus , tu tris kartus manęs išsiginsi .31 Bet Petrasdar atkakliau tvirtino: "Jei man reikėtų net mirti kartu su Tavimi, aš vis neneigia Tavęs išmintingas. Taip kalbėjo ir visi kiti.32 Atėję į vietą, vadinamą Getsemanės Jėzus sako savo mokiniams , sėdėti jūs čia , kol Aš melsiuosi .33 Pasiėmęs su savimi Petrą , Jokūbą ir Joną , Jis pradėjo gerklės nustebinti , ir labai sunki ;34 Ir tarė jiems: "Mano siela mirtinai nuliūdusi : Dervingos Argi čia, ir žiūrėti.35 Paėjęstruputį toliau, sukniubo ant žemės ir meldėsi, kad , jei įmanoma , aplenktų toji valanda nuo jo.36 Ir jis sakė: "Aba , Tėve, viskas yra įmanoma, tai tau atimti nuo manęs šitą taurę ! Tačiau ne kaip Aš noriu, bet kaip Tu" .37 Ir jis ateina , ir , radęs juos miegančius, tarė Petrui : "Simonai , tu miegi ? Nepajėgei nė vienos valandos pabudėti ?38 budėkite ir melskitės, kad nepakliūtumėte į pagundą . Nes dvasia ryžtinga , betkūnas silpnas ".39 Jis vėl nuėjo ir meldėsi, ir kalbėjo tuos pačius žodžius .40 O kai jis grįžo , jis rado juos miegančius vėl ( jų akys buvo apsunkusios ,) ir jie nežinojo , ką atsakyti .41 Ir Jis atėjo trečią kartą ir tarė jiems dar miega , ir ilsitės : tai yra pakankamai,Atėjo valanda : štaiŽmogaus Sūnus išduodamas į nusidėjėlių rankas.42 Kelkis , eime štai Tas, kuris išdavėjo man yra po ranka .43 Ir tuojau , dar Jam tebekalbant , atėjo Judas , vienas iš dvylikos, o su juodidelė minia, ginkluota kalavijais ir vėzdais, pasiųsta aukštųjų kunigų ir Rašto žinovų ir vyresniųjų .44 O tas, kuris išdavė jam davė jiems žetoną , sakydamas , gautų kam nors aš pabučiuosiu, tai Tas , priimti jį ir veskite saugodami! .45 Ir kaip tik jis atėjo , jis eina tuoj prie Jėzaus ir tarė: "Mokytojau, Mokytojau , ir pabučiavo Jį .46 O kiti čiupo Jėzų rankomis ir suėmė.47 Vienas iš jų , kad ten stovinčiųjų, išsitraukęs kalaviją, smogė vyriausiojo kunigo tarnui ir nukirto jam ausį .48 Ir Jėzus atsakė ir tarė jiems: " Ar išėjote , Kaip prieš plėšiką su kalavijais ir vėzdais su imtis domėjosi?49 Aš kasdien buvau su jumis šventykloje ir mokiau, ir jūs paėmė mane ne , bet turi išsipildyti Raštai ".50 Ir jie visi paliko Jį ir pabėgo.51 Ir po to jam tam tikrą jaunuolį , kurio drobulės dauguma apie savo nuogo kūno , ir jauni vyrai nutvėrė jį :52 Ir jis paliko drobulės ir pabėgo iš jų nuogas.53 Ir Jėzų nuvedė į vyriausiąjį kunigą ir jam buvo susirinkę visi aukštieji kunigai , vyresnieji ir Rašto žinovai .54 Ir Petras sekė Jį iš tolo į vyriausiojo kunigo rūmų kiemo ir jis atsisėdo su tarnais ir šildėsi prie ugnies .55 Tuo tarpu aukštieji kunigai ir visataryba ieškojo prieš Jėzų liudijimo, kad galėtų nuteisti Jį mirti, bet nerado.56 Nors daugelis melagingai liudijo prieš Jį , tačiau jų liudijimai nesutapo .57 Ir iškilo tam tikrą , ir melagingai liudijo prieš jį , sakydamas:58 Mes girdėjome jį sakant: 'Aš sugriausiu šitą šventyklą rankomis , ir per tris dienas pastatysiu kitą, ne rankų .59 Bet ir šie kaltinimai nesutapo .60 Tada vyriausiasis kunigas, atsistojęs viduryje, paklausė Jėzų , sakydami: "Tu nieko neatsakai ? ką jis , kuris šituos kaltinimus yra ?61 Tačiau Jis tylėjo ir nieko neatsakė . Tada vyriausiasis kunigas vėl jį klausė ir jam tarė: " Tu esi Kristus , Palaimintojo Sūnus ?62 O Jėzus pasakė : "Aš Esu ir jūs matysite Žmogaus Sūnų , sėdintį dešinėje galios, ir ateinantį dangaus debesyse Sūnų .63 Tadavyriausiasis kunigas persiplėšė drabužius ir sušuko: "Kam dar mums liudytojai ?64 Jūs girdėjote piktžodžiavimą : ką jūs manote ? Ir jie visi pasmerkti jį būti kaltas ir baudžiamas mirtimi .65 Kai kurie pradėjo į Jį spjaudyti ant jo , ir padengti savo veidą , ir švediškas stalas jam ir sakyk jam : "Pranašauk ir tarnai padarė jam smogti su savo delnų .66 Petrui po rūmuose , atėjo viena vyriausiojo kunigo tarnaitė :67 Ir kai ji pamatė Petras šildėsi , ji pažvelgė į jį ir tarė: "Ir tu buvai su Jėzumi iš Nazareto .68 Bet jis išsigynė , sakydamas: " Nei žinau, nei suprantu, ką tu sakai". Ir jis išėjo į prieangį , irpragydo gaidys .69 Pamačiusi jį, tarnaitė vėl pradėjo sakyti aplink stovėjusiems: "Šitas yra vienas iš jų.70 Ir Jis vėl išsigynė . Irpo truputį , nors jie stovėjo vėl sakė Petrui : "Tikrai tu vienas iš jų , nes Tu esi galilėjietis , ir tarmė tavo tokia" .71 Bet jis ėmė keiktis ir prisiekinėti : "Aš nepažįstu to žmogaus, apie kurį jūs kalbate .72 Irantrą kartąpragydo gaidys . Ir Petras atsiminė, kad Jėzus jam tarė: "Dar gaidžiui varna du kartus , tu tris kartus manęs išsiginsi . Ir kai jis galvojo apie ją, jis verkė.

Norintiems atsisiųsti Bibliją jūsų kalba spustelėkite šią nuorodą.
http://www.BibleGateway.com/Versions/
https://www.bible.com
http://ebible.org/
Khmer - http://ebible.org/khm/
Arba atsisiųsti anglų Bibliją :
http://www.baixaki.com.br/download/Bible-Seeker.htm


Pasidalink su draugais .

Nenhum comentário:

Postar um comentário